Commissies

Politeia kent een viertal commissies. Deze commissies staan de bestuursleden bij in onder andere het organiseren van activiteiten. Tijdens het werk binnen de commissie werk je nauw samen met  het bestuur. Deelname aan deze commissies is een goede manier om te leren organiseren, aansturen, creatief nadenken etc en zijn dan ook een toevoeging voor je CV.

Activiteitencommissie
De naam geeft het al weg, als commissielid ben jij samen met een bestuurslid bezig met het bedenken en organiseren van verschillende activiteiten binnen Politeia. De activiteiten bestaan onder andere uit: kantoorbezoeken, symposia en lezingen. Beschik jij over de creativiteit om steeds weer een interessante activiteit te organiseren, dan ben jij de geschikte kandidaat voor de Activiteitencommissie!

‘Statig’commissie
De Statig is het ledenblad van Politeia. In dit blad worden velen uiteenlopende dingen behandeld. Artikelen, interviews, verslagen van activiteiten, foto’s, en nog veel meer. Als commissielid ben je bezig met het blad van een blanco vel tot de opdracht aan de drukker. Je zal hiervoor op stap gaan en op zoek naar interessante en vaak hooggeplaatste personen om die te interviewen. Binnen het blad staat jouw creativiteit centraal en geven wij je de volledige mogelijkheid om die de vrije loop te laten gaan. Kom met een goed idee en wij zorgen ervoor dat jij die kan uitvoeren, om vervolgens gelezen te worden door velen mensen.

Promotiecommissie                                                                                                                                                                      De Promotiecommissie is verantwoordelijk voor de promotie van Politeia en met name van de kantoorbezoeken en sociale activiteiten van Politeia. Om studenten enthousiast te maken voor de vereniging en de activiteiten die Politeia organiseert is creativiteit en enthousiasme vereist. Je komt dan ook veel in contact met medestudenten en je kunt zo ook andere studenten enthousiast maken voor Politeia.

Studiereiscommissie                                                                                                                                                                     De Studiereiscommissie is verantwoordelijk voor het organiseren van de studiereis voor Politeia. Als lid zal je samen met je commissiegenoten een locatie uitzoeken voor de studiereis. Je bent verantwoordelijk voor het organiseren van zowel inhoudelijke als sociale activiteiten tijdens de studiereis. Als lid van deze commissie heb je veel vrijheid om een interessante studiereis te realiseren. Samen met je commissiegenoten bepaal jij waar de reis heen zal gaan. Heb jij altijd al gefantaseerd over dat ene paradijs of unieke oord, dit is je kans om dat werkelijkheid te laten worden!

Dit jaar zitten de commissies vol. Heb jij belangstelling voor komend collegejaar? Stuur dan een mailtje naar bestuur@studieverenigingpoliteia.nl