Lidmaatschap

Politeia organiseert voor haar leden velen verschillende activiteiten omtrent het rechtsgebied van staats- en bestuursrecht. Dit doen wij door het organiseren van workshops, excursies, lezingen, studiereis, borrels, symposia en kantoorbezoeken. Met als doelstelling je te laten verdiepen in het publiekrecht en de theorie van de studieboeken in de praktijk te zien functioneren.

Leden ontvangen regelmatig onze activiteitenupdate. Hierin kondigen wij de activiteiten die wij organiseren aan zoals lezingen, symposia, kantoorbezoeken, workshops, excursies, studiereis en de maandelijkse borrel. Ook vermelden wij hierin relevante externe activiteiten en eventuele interessante vacatures. Daarnaast kent Politeia ook het ledenblad ‘Statig’ die u per post zult ontvangen.

Het lidmaatschap van Politeia bedraagt slechts €13,50 per jaar. Voor eerstejaars is het lidmaatschap in het eerste jaar gratis.
Wil jij lid worden van Politeia? Vul dan ons inschrijfformulier volledig in. Je kan je ook inschrijven door onderstaande gegevens te mailen naar bestuur@studieverenigingpoliteia.com.

Algemene voorwaarde automatisch incasso: Door akkoord te gaan met voorwaarden voor automatische incasso geeft u Politeia toestemming om jaarlijks totdat het lidmaatschap wordt opgezegd een bedrag van €13,50 van uw rekening af te schrijven.

Mocht je al lid zijn, maar wil je een adreswijziging doorgeven? Vul dan het onderstaande formulier in.

Alumni
Binnen Politeia hebben wij een alumni-netwerk. Deze is opgericht om contacten te behouden, waarmee zowel de alumni als de leden een voordeel mee kunnen doen. Als alumni blijf je op de hoogte van de activiteiten van de vereniging en kunt u hieraan deelnemen. Tevens wordt een enkele keer per jaar een alumniborrel georganiseerd om oude contacten te onderhouden en nieuwe op te doen. We horen tevens graag wie uw werkgever wordt, zodat we gericht contact kunnen zoeken.

Opname in het alumni-bestand is geheel gratis.
Graag horen wij het zodra u bent afgestudeerd en hopen wij u tot ons alumni netwerk toe te mogen voegen.

Lidmaatschap opzeggen
Indien u het lidmaatschap wilt opzeggen dan dient dit vóór 1 oktober van elk studiejaar te gebeuren. Zegt u uw lidmaatschap op na deze datum dan dient u de €13,50 euro lidmaatschap alsnog te voldoen en zult u het eerstvolgende studiejaar uitgeschreven worden.