Lidmaatschap

Politeia organiseert voor haar leden velen verschillende activiteiten rondom het rechtsgebied van staats- en bestuursrecht en rechtstheorie. Wij organiseren onder andere workshops, excursies, lezingen, studiereis, borrels, symposia en kantoorbezoeken. Onze doelstelling is jou de mogelijkheid te geven jezelf te verdiepen in het publiekrecht. Daarnaast brengen wij de theorie van het recht in de praktijk en weten we dat ook nog  interessant te maken.

Onze leden ontvangen regelmatig een activiteitenupdate. Hierin kondigen wij de activiteiten die wij organiseren aan. Ook vermelden wij relevante activiteiten van onze partners en interessante vacatures.

Het lidmaatschap van Politeia bedraagt slechts €13,50 per jaar. Voor eerstejaars is het lidmaatschap tijdens het eerste jaar van de bachelor Rechtsgeleerdheid gratisOok voor alumni is het lidmaatschap gratis.

Wil jij lid worden van Politeia? Vul dan ons inschrijfformulier volledig in. Je kan je ook inschrijven door onderstaande gegevens naar ons te mailen.

Algemene voorwaarde automatisch lidmaatschap:

Door jouw inschrijving voor het lidmaatschap van Politeia geef je tevens aan akkoord te gaan met de voorwaarden voor automatische incasso. Je geeft Politeia toestemming om jaarlijks, totdat het lidmaatschap wordt opgezegd, een bedrag van €13,50 van jouw rekening af te schrijven.

Mocht je al lid zijn, maar wil je een adreswijziging doorgeven? Vul dan het onderstaande formulier in.

Alumni
Binnen Politeia hebben wij een alumni-netwerk. Deze is opgericht om contacten te behouden, waarmee zowel alumni als leden hun voordeel kunnen doen. Als alumni blijf je op de hoogte van de activiteiten van de vereniging en kunt u hieraan deelnemen. Tevens wordt een alumniborrel georganiseerd om oude contacten te onderhouden en nieuwe op te doen. We horen bovendien graag wie uw werkgever wordt, zodat we gericht contact kunnen zoeken.

Opname in het alumni-bestand is geheel gratis.
Graag horen wij het zodra u bent afgestudeerd en hopen wij u tot ons alumni netwerk toe te mogen voegen.

Lidmaatschap opzeggen
Indien u het lidmaatschap wilt opzeggen dan dient dit vóór 1 oktober van elk studiejaar te gebeuren. Zegt u uw lidmaatschap op na deze datum dan dient u de €13,50 euro lidmaatschap alsnog te voldoen en zult u het eerstvolgende studiejaar uitgeschreven worden.