Recruitmentborrel 2018

Op dinsdag 1 mei 2018, van 19:00-21:00, vindt de jaarlijkse recruitmentborrel van Politeia plaats. Dit evenement biedt aan jou de kans om op een informele manier en onder het genot van een drankje in contact te komen met verschillende potentiële werkgevers.

Ben jij benieuwd hoe het is om als jurist te werken bij grote advocatenkantoren, overheidsinstanties en banken? Zou jij graag meer willen leren over de mogelijkheden om als student nog tijdens je studie je horizon te verbreden door middel van bijvoorbeeld studentstages, en ben jij benieuwd hoe jij je als rechtenstudent kan onderscheiden? Deze vragen, en meer, zal jij tijdens de borrel kunnen stellen. Grijp dus je kans en meldt je snel aan voor de recruitmentborrel van Politeia!

Tijdens de recruitmentborrel kan je kennis maken met recruiters van:

• AKD
  • NautaDutilh
  • Pels Rijcken
  • ABN AMRO
  • Gemeente Utrecht
  • Universiteit Utrecht
  • Raad van State
  • Rechtbank Midden-Nederland

Hoe werkt het?

De recruitmentborrel zal bestaan uit drie rondes van elk 20 minuten, met aansluitend een borrel. Elke ronde zal je gekoppeld worden aan recruiters van een andere partij, en kun je, samen met enkele andere studenten, je vragen aan hen stellen. Daarna is er nog een vrije ronde, waar je nog langs kan gaan bij partijen die je nog niet gesproken hebt. Daarnaast kan je natuurlijk ook nog even terug komen bij recruiters van partijen die jou bijzonder hebben aangesproken. Aansluitend vindt er een borrel plaats.

De borrel zal plaats vinden op Janskerkhof 2-3a, in de kelder.

Hoe kun je je aanmelden?

Je kunt je aanmelden door het onderstaande formulier in te vullen. Let op: als je je aanmeldt, wordt je gevraagd om je voorkeur op te geven voor partijen waarmee jij graag in contact te komen; we zullen dan proberen om je bij deze partijen in te delen in een van die rondes. Je kunt je eerste, tweede en derde keus aangeven op het formulier.

Recruitmentborrel Politeia

Op dinsdag 1 mei 2018 vindt de jaarlijkse recruitmentborrel van Politeia plaats. Dit evenement biedt aan jou de kans om op een informele manier en onder het genot van een drankje in contact te treden met verschillende potentiële werkgevers.

Ben jij benieuwd hoe het is om als jurist te werken bij grote advocatenkantoren, overheidsinstanties en banken? Zou jij graag meer willen leren over de mogelijkheden om als student nog tijdens je studie je horizon te verbreden door middel van bijvoorbeeld studentstages, en ben jij benieuwd hoe jij je als rechtenstudent kan onderscheiden? Deze vragen, en meer, zal jij tijdens de borrel kunnen stellen. Grijp dan je kans en meldt je snel aan voor de recruitmentborrel van Politeia!

De aanwezige partijen zijn:

• AKD
  • NautaDutilh