Statigblog

Dit Statigblog wordt verzorgd door Hannes brown, tweedejaars rechtenstudent aan de Universiteit Utrecht en redactielid van de Statig. Hij schrijft voor de Statig een artikel over dikastocratie en de verhouding tussen dikastocratie en de rechtsstaat. Met hartelijke groet, Lotje Cuperus h.t. Fiscus Bestuur XXXIV Door: Hannes Brown Inleiding Op 13
In deze Statigblog zal teruggekeken worden op een van de hoogtepunten van dit collegejaar, namelijk de studiereis 2020 naar Istanbul, Turkije. Een verslag van de studiereis kon natuurlijk niet uitblijven. Hieronder zul je de dagelijkse activiteiten lezen van de medereizigers in de week van 2 februari 2020 tot 9 februari
Dit Statigblog wordt verzorgd door Sebastiaan Knoop, masterstudent Staats- en Bestuursrecht en redactielid van de Statig. Hij schrijft voor de Statig een artikel hoe de ACM als toezichthoudende instantie tegen de veranderingen aankijkt in de steeds veranderende wereld met een 24-uurs economie. Hij praat hierover met Joost de Zwet, werkzaam
Dit Statigblog wordt verzorgd door Sebastiaan Knoop, masterstudent Staats- en Bestuursrecht en redactielid van de Statig. Hij schrijft voor de Statig een artikel over de nieuwe voorzitter van de Europese Commissie, Von der Leyen. Met hartelijke groet, Lotje Cuperus h.t. FiscusBestuur XXXIV Door: Sebastiaan Knoop De vrouw uit de onverwachte
Dit Statigblog wordt verzorgd door gastredacteur Karlijn Landman, promovendus Utrecht Centre for Water, Oceans and Sustainability Law (UCWOSL). Zij schrijft voor de Statig een interessant artikel over de mogelijkheid tot het combineren van verkiezingen in Nederland. Met hartelijke groet, Lotje Cuperush.t. Fiscus Bestuur XXXIV Door: Karlijn Landman (promovenda Utrecht Centre