Onthulling Studiereis!

Eindelijk is het zover! Het hoge woord moet er nu echt uit.

Politeia reist dit jaar af naar TORONTO!!

Als grootste stad van Canada en een van de meest leefbare steden ter wereld is dit een unieke locatie die je wel een keer gezien moet hebben. Naast een rijke geschiedenis, cultuur en tal van bezienswaardigheden staat Canada bekend om de vriendelijkste inwoners op aarde. Tijdens de studiereis zul je alle tijd hebben om dit aan den lijve te ondervinden, maar als studiereiscommissie hebben wij daarnaast ook een goed gevuld programma voor jou bedacht. Als Staats- en Bestuursrecht jurist ga je hier zeker niks tekortkomen.

Let op!! Dit jaar zullen wij afreizen voor een historisch lage prijs van €300,-. Daarvoor heb je vliegtickets, accommodatie en interessante inhoudelijke activiteiten. We zullen vertrekken op 1 februari en terugkeren op 7 februari. Wees er snel bij want er zijn maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Deze reis is enkel voor de leden van Politeia!

Inschrijven kan via onderstaand inschrijfformulier of door ons te mailen.

Inschrijfdeadline is 18 december. Na inschrijving ontvang je alle praktische informatie met betrekking tot vliegtijden, visa etc.

Nu al vragen? Mailen ons dan!