Vooraankondiging Studiereis

Sinds jaar en dag organiseert Politeia een studiereis. Traditiegetrouw vindt de reis plaats in de onderwijsvrijeweek in februari. Tijdens onze reizen weten we altijd een perfecte balans te vinden tussen intellectuele uitdaging, culturele verrijking en natuurlijk gezelligheid. Dit alles vanuit een staats- en bestuursrechtelijke invalshoek. Ook in het academisch jaar 2018/2019 zal dat niet anders zijn.

Dit jaar zullen we er desalniettemin nog een schepje bovenop doen. We verklappen niet teveel maar het wordt in ieder geval LE-GEN-DA-RISCH! Het programma zal bestaan uit bezoeken aan locaties die onze bestemming vanuit cultureel of staats- en bestuursrechtelijk oogpunt bijzonder maken. Daarnaast hebben we een aantal fantastische activiteiten in petto om alle mede-reizigers beter te leren kennen. Natuurlijk is er ook genoeg tijd om op eigen houtje de bestemming te ontdekken.

Een aantal praktische zaken:

• Onze bestemming wordt in de week van 26 november 2018 bekend gemaakt via de Politeia website en facebook-pagina.
  • De reis zal plaatsvinden tussen 2 en 10 februari 2019. De exacte vertrek- en aankomstdata maken we zo spoedig mogelijk bekend.
  • Er zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar! Inschrijvingen worden geopend op het moment van bekendmaking van onze bestemming.
  • De eigen bijdrage voor tickets, verblijf en activiteiten wordt zo spoedig mogelijk na bekendmaking van onze bestemming vermeld.
  • Al onze leden kunnen zich aanmelden. Bij grote animo zal loting plaatsvinden.

Nieuwsgierig geworden? Houd onze website en Facebookpagina in de gaten.

Vragen? Stuur een mail naar studiereis.politeia@gmail.com