April 5, 2017 Politeia 0Comment

Bouwrecht is een onderwerp waarmee de samenleving is doordrenkt. Elk gebouw waar je tegenaan kijkt moet middels allerlei regels en processen gereguleerd gebouwd worden en dat maakt het een prachtig complex rechtsonderwerp. Daarbij valt niet alleen te denken aan het bestuursrechtelijke aspect.maar ook een zeer dynamisch civielrechtelijk aspect. Heb jij je altijd al afgevraagd hoe dit nu precies zit, of overweeg je wellicht een toekomst in het bouwrecht, kom dan naar de lezing op 20 april van Politeia, in samenwerking met de organisatie van de Masterclass Bouwrecht van de Universiteit. Hierbij zal er uitgebreid worden toegelicht op de Masterclass en wat het precies inhoudt.

Het programma zal bestaan uit een presentatie van Rick van Cooten, een presentatie van Maaike Baan Hofman en de mogelijkheid om vragen en informatie te vragen over de deelname aan de masterclass.
Rick zal vertellen over zijn werk in de praktijk als advocaat in het bouwrecht en Maaike zal een presentaite geven over haar deelname in de masterclass en haar ervaringen.

Deze lezing zal op 20 april 2017 plaatsvinden in lokaal 0.17 op janskerkhof 2-3A en zal ongeveer een uur duren, van 16.00 tot 17.00.

Na de uiterst interessane lezing gaan we door naar de Nieuwe Dikke Dries voor een heerlijke namiddagse borrel, waarbij het eerste drankje gratis wordt aangeboden!

Heb je zin in een hele gezellige en informatieve namiddag, meld je dan snel aan middels het onderstaande formulier. Het is voor zowel leden als niet-leden.
Klik hier om je aan te melden.
We hopen je op 24 april te mogen ontvangen!