March 10, 2017 Politeia 0Comment

Beste studenten,

Op 29 maart 2017 organiseert Politeia de jaarlijkse recruitmentborrel. Op dit interessante evenement zijn tal van juridische instanties aanwezig. De aanwezige bedrijven dit jaar zijn:
– Pels Rijcken & Droogleever Fortuijn
– AKD
– NautaDutilh
– ABN AMRO
– Gemeente Utrecht
– Raad van State
– Rechtbank Midden – Nederland
– Universiteit Utrecht

De recruitmentborrel zal dit jaar gehouden worden in stadskasteel Oudaen, in de zaal ‘De Brouwerij’ (Oudegracht 99 te Utrecht). Gedurende de avond, die van 19:00 uur tot 21:00 uur zal duren, kun je tijdens de verschillende borrelrondes op laagdrempelige manier kennis maken met de aanwezige bedrijven. Je kunt de aanwezige advocaten, juristen en recruiters al je vragen stellen over onder meer stages en carrièreperspectieven. Voor de eerste drie borrelrondes kun je een keuze opgeven via de onderstaande link. Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met jullie voorkeuren. De recruitmentborrel wordt afgesloten met een ‘vrije’ borrelronde, waar je de mogelijkheid krijgt met alle bedrijven in gesprek te gaan. Alle rondes zullen 20 minuten duren.

Je kunt je inschrijven voor de recruitmentborrel en jouw voorkeuren opgeven via deze link:

NB: De recruitmentborrel is toegankelijk voor zowel leden als niet-leden.