Lidmaatschap

Politeia organiseert voor haar leden velen verschillende activiteiten rondom het rechtsgebied van staats- en bestuursrecht en rechtstheorie. Wij organiseren onder andere workshops, excursies, lezingen, een studiereis, borrels, symposia en kantoorbezoeken. Onze doelstelling is om studenten op een gezellige manier kennis te laten maken met het juridische werkveld in het publiekrecht. Daarnaast zorgen we voor netwerkmogelijkheden binnen en buiten Utrecht én beogen wij daarbij om contacten met de docenten van Universiteit Utrecht te bevorderen.

Onze leden ontvangen regelmatig een activiteiten-update in de mail. Hierin kondigen wij de voorlopig activiteiten die wij organiseren aan. Ook vermelden wij relevante activiteiten van onze partners en interessante vacatures. Volg voor de meest relevante updates onze instagrampagina @sv_politeia!

Het lidmaatschap van Politeia is in het onderwijsjaar 2023-2024 gratis voor alle bachelor- en masterstudenten.

Lid worden
Wil jij lid worden van Politeia? Stuur ons dan een e-mail naar bestuur@studieverenigingpoliteia.nl. Wij hebben de volgende gegevens van je nodig om je als lid in te kunnen schrijven:

• Voor- en achternaam
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Adres & postcode
  • In welke fase van de opleiding je zit

Wij reageren op werkdagen binnen 24 uur. We beloven zo zorgvuldig mogelijk met uw persoonsgegevens om te gaan.

Alumni
Binnen Politeia hebben wij een alumni-netwerk. Deze is opgericht om contacten te behouden, waarmee zowel alumni als leden hun voordeel kunnen doen. Als alumni blijf je op de hoogte van de activiteiten van de vereniging en kunt u hieraan deelnemen. Tevens wordt een alumniborrel georganiseerd om oude contacten te onderhouden en nieuwe op te doen. We horen bovendien graag wie uw werkgever wordt, zodat we gericht contact kunnen zoeken.

Opname in het alumni-bestand is geheel gratis.
Graag horen wij het zodra u bent afgestudeerd en hopen wij u tot ons alumni netwerk toe te mogen voegen. Stuur hiervoor een e-mail naar bestuur@studieverenigingpoliteia.nl.

Lidmaatschap opzeggen
Indien u het lidmaatschap wilt opzeggen dan dient dit per mail aan ons door te geven via bestuur@studieverenigingpoliteia.nl.